BSL-links

Navigatie

Veelgestelde vragen


Ik heb (nog) geen toegang tot de website. Hoe krijg ik toegang?

U dient hiervoor in het bezit te zijn van het boek. In het boek is een unieke activeringscode aanwezig. Met deze code kunt u een eenmalig een inlogaccount aanmaken, waarmee u direct toegang tot de website hebt. Heeft u het boek nog niet uw bezit, bestel het boek direct via deze website.

De activeringscode werkt niet.
Wanneer uw activeringscode niet werkt, neem dan contact op met de helpdesk via 030-6383735.

 

Ik heb mijn boek tweedehands gekocht. De activeringscode is al in gebruik, wat nu?

De code kan slechts één keer geactiveerd worden. U heeft helaas geen toegang tot deze website.

 

Ik kan me niet registreren/inloggen.

Neem contact op met de technische helpdesk via de link hiernaast: 'Neem direct contact op'. Vermeld hierbij altijd uw activeringscode (die vindt u voorin het boek) en het emailadres waarmee u u hebt proberen te registreren. De technische helpdesk zal uw account nakijken en contact met u opnemen.


Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Ga naar Mijn gegevens, pas uw gegevens aan en klik op ‘opslaan'.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Klik op wachtwoord vergeten en geef vervolgens het e-mailadres op waarmee u inlogt. U ontvangt direct een e-mail met nieuwe gegevens, waarmee u opnieuw kunt inloggen. U kunt vervolgens uw wachtwoord aanpassen. Ontvangt u geen email? Neem dan contact op met onze technische helpdesk. Klik hiernaast op 'Neem direct contact op'.


Hoe kan ik een boek toevoegen aan mijn bestaande account? (u heeft al eerder een boek geregistreerd met een activeringscode)

Heeft u zich eerder al geregistreerd voor een boek met online toegang via extras.bsl.nl? Ga dan naar de site van het boek dat u wilt toevoegen. De url hiervan staat in uw boek. Nun kunt u inloggen met uw bestaande e-mailadres en wachtwoord, waarna u gevraagd wordt de activeringscode die voorin uw boek staat in te voeren. Ga naar de homepage van de website en klik de link aan bij het blok "Boek toevoegen aan uw account?".

Weet u de url niet (meer)? Voor een overzicht van alle titels binnen extras.bsl.nl raadpleegt u deze webpagina.


Ik krijg de melding dat er al iemand anders op dit account is ingelogd. Hoe kan dat?

Indien u toegang meerdere sites bij boeken heeft, is het mogelijk dat u de melding krijgt dat er iemand anders op uw account is ingelogd. Om dit te voorkomen, logt u uit wanneer u klaar bent op de site van boek 1 en logt u daarna in op de site van boek 2.
Wanneer u van de website weg navigeert zonder uit te loggen, wordt uw account op de server voor een periode van 20 minuten gelocked. Wanneer u voor een periode van minimaal 25 minuten geen inlogpogingen meer doet, is uw account weer vrijgegeven en kunt u opnieuw inloggen.

 

Kan ik op twee verschillende boeken tegelijk inloggen?

Nee, dit kan niet. Ieder boek heeft een eigen website. U moet hier apart op inloggen. Ga naar de website van het boek dat u wilt bekijken, bijvoorbeeld: fd.extras.bsl.nl . Log hier in. Log uit wanneer u het boek af wilt sluiten. Dit uitloggen is belangrijk. Ga naar de website van het volgende boek, bijvoorbeeld dvak.extras.bsl.nl . Hier logt u weer in met dezelfde inloggegevens. Vergeet niet uit te loggen als u naar een ander boek wilt.


Ik kan de video's niet bekijken, hoe kan dit?
Probeer het in een andere browser. NB: Met een Firefox browser is minimaal versie 10.0.45 nodig van Flash om de video's te kunnen bekijken.

Het is in Chrome op te lossen door de volgende stappen te ondernemen.

1. Open Chrome op je computer.
2. Ga naar de site waar het probleem zich op voordoet 
3. Klik linksboven van het webadres op het hangslot of Info .
4. Klik onderaan op Site-instellingen.
5. Klik op het nieuwe tabblad rechts van 'Flash' op de pijl-omlaag: Toestaan.
6. Ga terug naar de site en laad de pagina opnieuw.



Waarom hapert de video die ik bekijk?
Het is mogelijk dat uw internetverbinding te traag is om de video in één keer goed af te spelen. In dat geval dient u de video even te laten laden, voordat u op play klikt.

 



Overige vragen
Voor overige vragen of opmerkingen kunt u contact opnemen met onze Technische helpdesk op telefoonnummer 030-6383735 van 08.30 uur tot 17.00 uur (maandag tot en met vrijdag). U kunt er ook voor kiezen om gebruik te maken van ons contactformulier.

Onderdeel van